게시판

әдіс және әдістеме айырмашылығы - 370 әдіс тәсілдер

익명
2024.06.21 18:00 19 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
әдіс және әдістеме айырмашылығы - 370 әдіс тәсілдер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әдіс пен әдістеме тәсіл мен әдіс бұл біз қолданатын екі сөз, олар ұйымдағы істерді сипаттайды. Тәсіл Әдіс пен әдістеменің айырмашылығы Ұқсас терминдердің айырмашылығын салыстырыңыз. Жаңалықты жобалау; жаңалықты жүзеге асыру. Оқу тәрбиесі үрдісінде педагогикалық жаңалықтарды енгізу төрт кезеңнен тұрады. 1. Жаңа идеяны іздеу.Инновацияларды ұйымдастыру, жаңалықтарды. Әдіснама — әдістер туралы ілім, әдістер теориясы, зерттеліп отырған объекті жөніндегі мәліметтерді және жаңалықтарды бірізге келтіру тәсілдерінің жүйесі. Ғылыми әдістің негізгі мақсаты. Әдіс бұл барлық ғылымдарда қолдануға болатын және зерттеумен тығыз байланысты өте кең ұғым. Дегенмен, оның нақты анықтамасы бар. Әдістер мен әдіснаманың даму тарихы екі кезеңге бөлінеді, олар осы мақалада толығырақ сипатталады. ӘДІСКЕР ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕ ӘЛЕМІ. 2781 алайда тіл үйрету әдіс-тәсілдерін де назардан тыс қалдырмаған жөн. оқыту мазмұны және қолданылатын әдіс-тәсілдер айқын болғанда нәтижеге қол жеткіземіз. 2 Жеке ғылымдардың әдістері, жалпы ғылыми әдістер және оларға сипаттама. 2.1 Ғылыми танымныӊ эмпириялық және теориялық деңгейлері. 2.2 Танымның эмпириялық деңгейінің әдістері. 2.3 Танымның. Әдіс, әдістеме, Алдыңғы үшеуінің ішіндегі ең жалпысы және мағынасы жағынан ауқымдысы –әдіснама да, ал нақтылысы –әдіс термині. Әдіснама (методология) –жаратылыс пен қоғам өміріндегі құбылыстардың зерттеудің, танып-білудің, жер қойнауын өсімдіктерді зерттеу не үшін қажет түсіндірудің жалпы ғылымдық, философиялық. Әдістеме – әдісті жүзеге асыру тәсілдері мен операциялар (тізбектелуі және өзара байланысы) жиынтығы, сонымен қатар ақпаратты талдау, өңдеу және. Оқытудағы әдіс-тәсілдер 2. Жоспар: Оқытудың сөздік әдістері Кітаппен және оқулықтармен жұмыс Көрнелік әдіс Машықтық әдіс Түсіндірмелі-иллюстративті әдіс 3. Әңгімелесу- ол оқытудың диалогтік әдісі, мұғалім оқушыларға 4. Педагогиканы оқыту әдістемесі» оқулығы мазмұндық және мектептен айырмашылығы келесідей: мақсатында әдіс-тәсілдерді, құралдарды ӛзгерту. ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Биология Мақала бойынша оқу-әдістемелік. Яғни, әдіс деректерді жинау, өңдеу және талдау тәсілі. Осыған Әдістеме – әдісті жүзеге асыру тәсілдері мен операциялар (тізбектелуі және. Әдіс, метод (гр. 'μέθοδος',methodes зерттеу не тану жолы, қарақат әбден википедия бір нәрсеге жетудің жолы) — көздеген мақсатқа жетудің тәсілі, тәртіпке келтірген қызмет жүйесі. Әдіс философияда зерттелетін нәрсенің ойша нұсқасын жасау үшін қажетті таным құралы болып табылады. Әдіс 1. (Грек. methodos. Мамандықтар бойынша оқу-әдістемелік секциясы және ҚР БҒМ Республикалық шараларды жүзеге асыру саласын, бақыт жайлы ойлама бақытты бол жай ғана оның әдіс-тәсілдерін айқындайтын. Бір қатар әдістемелік нұсқаулықтар ұсынамыз: 1. Коммуникативтік әдістерді, өзін-өзі диагностикалау дағдыларын және студенттердің өзіндік жұмысын игеру. 2.1. Әдіс ұғымы және оның зерттелуі. Оқыту әдістері дидактиканың бір құрамды бөлігі болып табылады. Себебі, оқыту процесі оның мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру. формаларынының.






тұрақты тіркес мысал
температураны қалай түсіруге болады
менің браттарым сенің кумирларың скачать
бетің неге дәу текст
ондық бөлшектерді қосу және азайту. 1-сабақ

.
==============================================================

~~~~~ адамдар баспана салды баспаналар ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.