게시판

мен қандай баламын өзін өзі тану - мен кандаи баламын

익명
2024.07.05 18:16 53 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мен+қандай+баламын+өзін+өзі+тану+мен+кандаи+баламын
 
 
мен қандай баламын өзін өзі тану - мен кандаи баламын [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ойын: «Мен қандаймын?» Мақсаты: өз бойындағы ерекшеліктерді тани білуге үйрету. Ұлдар және қыздар, бойларына қарай, шаштарыңнын түстеріне қарай т.б бөлінеді. Балалардың күлкісі. Ойы, жүрісі болады сондай қасиеттермен адам ерекшеленеді, Көрдіңдер ме балалар бұл ойын біздің бір бірімізге ұқсамайтынымызды көрсетеді. Қай жағынан ұқсамайды екенбіз? Ата — анамен оқушыларға арналған тренинг сабақ мен қандай баламын!. Мақсаты: жоғары төмен суреттер 1) Оқушыларға өздерінің қандай бала екенін және аналарын. Өзін. Ұ.О.І.Ә: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен ерекше баламын. Мақсаты: Балалардың өзіндік «менін» ұғындыру. Өздерін тануға өз ерекшеліктерін біуге үйрету. Өзбастарын сыйлап, бағалай білуге. Ұ.О.І.Ә: каракат абильдина кызыма минус скачать Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен ерекше баламын. Мақсаты: Балалардың өзіндік «менін» ұғындыру. Өздерін тануға өз ерекшеліктерін біуге үйрету. Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы, Тақырыбы: «Мен қандай баламын?» атты Сабақ жоспары, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Ол: «Осы күйлерді әрбір артист өзіне ғана қас болған ерекшеліктерімен шығару керек. театрына А.Островский, М.Горький мен А.Чехов қандай еңбек сіңірсе,. Өзін өзітану "Мен жақсы баламын" (0 сынып) от проекта «ИнфоУрок» Онлайн-репетиторы единая от 650₽. Инфоурок › Начальные классы › Рабочие программы › Өзін өзітану "Мен жақсы баламын" (0 сынып). Сабақтың тақырыбы. Мен ұқыпты баламын. Сілтеме. Өзін-өзі тану оқулығы,ғаламтор,әдістемелік құрал,МАН. Жалпы мақсаты. Балаларға жақсылық. Қызылорда облысы Арал ауданы Аралқұм стансасы № 61 орта мектебінің бастауыш пәні мұғалімі Сарсенбаева Гүлшат Жоламанқызы 3 "а" сыныбына өткізілген ашық тәрбие сағаты. Өзін-өзі тану. Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Тақырыбы: Мен осындай баламын Мақсаты:Мен осындай баламын деген теңеудің ішіне кіретін сөздерді тауып айтуға, соған лайық бола білуге үйрету Міндеті: 1.Жақсы- жаман ұғымымен таныстырып, оның мәнін түсінуге үйрету 2.Өз сөзіне жауап бере алуға дағдыландыру. 5,9,10 МАД топтарында өзін-өзі тану пәнінен ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: «Таным», «Денсаулық», «Әлеуметтік». Ұйымдастырылған оқуіс –әрекет: «Өзін-өзі тану». Тақырыбы: ІІІ-тарау. Адамгершілік әліппесі. 21 -сабақ. «Мен жақсы баламын». Мақсаты: «жақсылық» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу. Дамытушылық: Бойларындағы жақсы қасиетті дамыту. Көрнекілігі дәптер, хрестоматия, түрлі түсті карандаштар, «өзін-өзі тану әлемінің картасы». Әдіс-тәсілі: Әңгімелесу, түсіндіру, сұрақ –жауап. Сөздік жұмыс: Қайырымды, мейірімді, сыпайы. Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті. Мотивациялық қозғаушы. Шаттық шеңбері.



қолөнердің үй кәсіпшілігінен қандай айырмашылығы бар - еңбек құралдары. қарулар. [Читать далее...]

Үйсіндердің үй кәсібі, алматы отзывы қолөнер дамыған. Әсіресе керамика ыдыстар жасау кең өpic алған. Ыдыстар пайдаланылуы жағынан — тамақ ішетін, тамақ пісіретін және шаруашылық ыдыстар болып бөлінеді. Тауар. 2004 жылы Портланд супермаркетінде сатылып жатқан тауарлар. Тауар — қоғамда айырбастау, сатып алу-сату жолымен бөлінетін, құны бар еңбек өнімі, яғни. Ағаш бұйымдары. Қазақтың ұлттық қолөнері. Киіз үйдің ағаш құрамы. Көрмеп тігу қолөнері. Тамақ сақтауға арналған сандық сияқты ағаш бұйым. Қолөнер бұйымы Атауы Сипаттамасы. Ағаштан жасалатын бұйымдар. Теріден жасалатын. Үйсін мемлекеті (б.з.д. VIIIғ б.з. V ғасырда Қазақстанды мекендеген тайпаларда мемлекеттіктің алғашқы белгілері болды. Бұлар сақтардың этномәдени мұрагерлері үйсіндер болатын. Қазақ мемлекеттігінің тағы бір қайнар көзі үйсіндер мемлекеті. Ең көп таралған қару түрі үш метрлік «сойыл», одан соң «шоқпар» болды. XIX ғасырдың орта шеніне дейін аң аулау кезінде садақ қолданылды. Қазақ халқының тіршілік-тұрмысында қолөнер кәсібі үлкен маңызды орын алды. Өйткені мал шаруашылығы немесе егіншіліктің дамуы қолөнер кәсіпшілігімен тікелей байланысты болды. Бұл кездегі қазақтың қолөнер кәсіпшілігі қарабайыр шаруашылық еді. Үйде істелетін кәсіп бұйымдардың көпшілігі тауарға айналмайтын, өндірушінің өз отбасын ғана қанағаттандыруға пайдаланылатын. Бұл еңбек алғаш рет 1854 ж. Қазанда жарық көрген. 33.ХVІІІ ғ. бірінші ширегіндегі Қазақстандағы ішкі саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдай. Қызылорда қаласы №197 қазақ орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі: Альжанова Роза Зейнуллаевна Сабақтық тақырыбы: Қазақтың дәстүрлі үй кәсіпшілігі мен қолөнеріҚызылорда қаласы №197 қ. Қолөнердің үй кәсіпшілігінен қандай айырмашылығы бар, еңбек құралдары. қарулар. Үйсіндердің үй кәсібі, қолөнер дамыған. Әсіресе керамика ыдыстар жасау кең өpic алған. Ыдыстар пайдаланылуы жағынан — тамақ ішетін, тамақ пісіретін және шаруашылық ыдыстар болып бөлінеді. Қазақ халқының ата-бабасынан мұраға қалған бұл қолөнер түрлеріне халықтың музыкалық аспаптарын жасау, ат әбзелдерін дайындау, киіз үй тігу, киіз. Ағаш бұйымдары. Қазақтың ұлттық қолөнері. Киіз үйдің ағаш құрамы. Көрмеп тігу қолөнері. Тамақ сақтауға арналған сандық сияқты ағаш бұйым. Қолөнер бұйымы Атауы Сипаттамасы. Ағаштан жасалатын бұйымдар. Теріден жасалатын. Қазақта оюлы киізді текемет, сырмақ деп екіге бөледі. Текеметтің жай киізден айырмашылығы бір түсті (ақ немесе қара) жүнді шиге төсеген соң бетіне бояған жүннен. Үйсіндер астанасы – Қызыл аңғар қаласы. Үйсіндер мемлекеті 3 бөлікке: шығыс, батыс, орталық бөліктерге бөлінді.


тороидальный баллон
қоян туралы жұмбақтар
шымтезек торф өсімдіктерде субстрат ретінде
бөтен елде бар болса
jack a2 характеристики

.
==============================================================

~~~~~ чарынский каньон долина замков ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.